قمه فى التميز
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 يبقى انت اكيد في مصر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Enas
عضو فضى
عضو فضى
Enas

المساهمات : 218
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: يبقى انت اكيد في مصر   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2007 3:20 am

لما تذاكر جامد وماتنجحش ..
يبقى انت اكيد اكيد في مصر ..
لما تتخرج وما تشتغلش ..يبقى انت اكيد في مصر I.p.emsmilep
يبقى انت اكيد اكيد في مصر ..
لما تشتغل وما تكسبش ..يبقى انت اكيد في مصر I.p.emsmilep
يبقى انت اكيد اكيد في مصر ..
لما تحب وتفشل .. يبقى انت اكيد في مصر I.p.emsmilep
يبقى انت اكيد اكيد في مصر ..
لما تخطب كدا وما تتجوزش .. يبقى انت اكيد في مصر I.p.emsmilep
يبقى انت اكيد اكيد في مصر ..
عظيمه يا مصر يا ام الدنيا يبقى انت اكيد في مصر I.p.emsmilepيبقى انت اكيد في مصر I.p.emcry


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد عبده
مشرف


المساهمات : 346
تاريخ التسجيل : 20/09/2007
العمر : 35
الموقع : لا يمكن الافصاح عنه للدواعي الامنية

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: يبقى انت اكيد في مصر   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2007 5:34 am

متقوليش هندي ايه لمصر

قولي هناخد ايه من مصر

وعلى رأي المثل " الي خدته ال........ تاخده ام ال.......... "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hossnyattia
عضو فضى
عضو فضى
hossnyattia

المساهمات : 211
تاريخ التسجيل : 25/09/2007
الموقع : http://saidshoo.ahlamontada.com

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: مصر ام الدنيا   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2007 7:16 am

يا جماعة انتم متحاملين اوي على ام الدنيا
اي نعم مفيش شغل ولا فية تعليم ولا فية فلوس ولا فية........و.................و...................و............و....................و...........و
وكمان الاسعار بقت رخيصة اوي علشان محدود الدخل
بسلنا لينا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
qatret nada
عضو فضى
عضو فضى
qatret nada

المساهمات : 396
تاريخ التسجيل : 24/09/2007

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: يبقى انت اكيد في مصر   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالأربعاء أكتوبر 03, 2007 8:53 am

عندكوا حق
ايه دنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://alesraa.ahlamontada.com
Enas
عضو فضى
عضو فضى
Enas

المساهمات : 218
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: يبقى انت اكيد في مصر   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالخميس أكتوبر 04, 2007 7:49 am

Sad تحيا مصـــــــــــر Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed
عضو فضى
عضو فضى
ahmed

المساهمات : 348
تاريخ التسجيل : 30/09/2007
العمر : 34
الموقع : alesraa.ahlamontada.com

يبقى انت اكيد في مصر Empty
مُساهمةموضوع: اكيد فى مصر   يبقى انت اكيد في مصر Emptyالخميس أكتوبر 04, 2007 7:28 pm

هو عندك حق بس مش فى كل الكلام

لان مهما كان مصر هيه امى نيلها جوه دمى

ربنا يصبرنى عليكى ياأم الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يبقى انت اكيد في مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكه الاسراء :: الفكاهه :: اضحك كركر-
انتقل الى: