شبكه الاسراء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قمه فى التميز

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خمسة فرفشة 006

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hossnyattia
عضو فضى
عضو فضى
hossnyattia

المساهمات : 211

خمسة فرفشة 006 Empty
مُساهمةموضوع: خمسة فرفشة 006   خمسة فرفشة 006 Emptyالإثنين أكتوبر 01, 2007 7:40 am

1.جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت فراح الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد عية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

2.مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

3.اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

4.فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

5.مرة اتنين مساطيل قاعدين فالاول بيقول للتاني هو النهاردة السبت ولا الاحد قام التاني قائل له لا الاتنين ....قام الاول قاله.... جايين مع بعض
qatret nada
عضو فضى
عضو فضى
qatret nada

المساهمات : 396

خمسة فرفشة 006 Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسة فرفشة 006   خمسة فرفشة 006 Emptyالخميس أكتوبر 04, 2007 8:43 am

هههههههههههههههههه
حلوه اوى
وخاصة
مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح
https://alesraa.ahlamontada.com
احمد عبده
مشرف

المساهمات : 346

خمسة فرفشة 006 Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسة فرفشة 006   خمسة فرفشة 006 Emptyالخميس أكتوبر 04, 2007 9:01 am

هههههههههههههههههه

ههههههههههههه

ما اروعك
ahmed
عضو فضى
عضو فضى
ahmed

المساهمات : 348

خمسة فرفشة 006 Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسة فرفشة 006   خمسة فرفشة 006 Emptyالخميس أكتوبر 04, 2007 8:55 pm

الله يحظك

دى مش فرفشه دى قهقها

هههههههههههههههههههههه

خمسة فرفشة 006
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» خمسة فرفشة 001
» خمسة فرفشة 002
» خمسة فرفشة 003
» خمسة فرفشة 004
» خمسة فرفشة 005